Sortuj według
  rezultaty

Wegańska żywność fitness

Chcesz spróbować diety niskowęglowodanowej bez efektu jojo? A może chcesz ograniczyć węglowodany na stałe? Uda ci się to tylko wtedy, gdy postawisz na zdrowe tłuszcze, wysokogatunkowe białko i przemyślaną, zrównoważoną dietę. Niskowęglowodanowe produkty finest fitness food firmy foodspring pomogą ci w osiągnięciu celu.


„Niskowęglowodanowa żywność foodspring została opracowana przez ekspertów ds. odżywiania i sprawdza się w diecie niskowęglowodanowej. Taka dieta może skutecznie pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej. Nawet na diecie niskowęglowodanowej nie można jednak zapominać o zrównoważonym odżywianiu i korzystaniu z naturalnych artykułów spożywczych.”


W fazach niskowęglowodanowych ogranicza się spożywanie węglowodanów, które są dla organizmu głównym źródłem energii. Trzeba je więc zastąpić czymś innym. Nasza rada: zdrowe tłuszcze. Olej kokosowy biomasło orzechowe bio znakomicie nadają się do gotowania, a orzechy i jagody oraz batony Protein Bar są świetnymi przekąskami.

Z niczego nie musisz przy tym rezygnować. Wegańskie białko, muffiny czy przekąski są równie urozmaicone, jak przepisy na potrawy pomagające w budowie masy mięśniowej, czy odchudzaniu na diecie wegańskiej.

Koktajle białkowe świetnie sprawdzają się nie tylko po treningu, lecz także rano w musli lub jako niskowęglowodanowa alternatywa dla koktajli mlecznych po południu. Poranne musli to dla ciebie za duża dawka węglowodanów? To żaden problem – wypróbuj białe nasiona chia bio lub pyszny chleb białkowy.

Wysokiej jakości suplementy wspomogą twój trening i regenerację, jeśli zabraknie ci energii lub jeśli chcesz poćwiczyć szczególnie intensywnie.