Sortuj według
  rezultaty

Fitness food bez soi

Chcesz ograniczyć spożycie soi? A może twój organizm jest na nią nadwrażliwy? Istnieje cały szereg indywidualnych przyczyn, dla których ludzie ograniczają ilość soi w diecie.

Soję do produktów foodspring, takich jak nasza owsianka, pozyskujemy z regionalnych upraw nad Jeziorem Bodeńskim i w Austrii. Tam jest ona uprawiana w tradycyjnym, rodzinnym gospodarstwie zgodnie z zasadami ekologicznego i zrównoważonego rolnictwa. Powiesz, że to niewiele zmienia, bo soja i tak zawiera fitoestrogeny? Otóż nie – redukujemy ich ilość!

Jeśli mimo to zdecydujesz się zrezygnować z soi, w sklepie foodspring znajdziesz duży wybór żywności fitness i suplementów.


„Nasza zdrowa żywność bez dodatku soi została opracowana przez ekspertów ds. odżywiania i sprawdza się w diecie bez soi. Dieta tego typu może być dobrym pomysłem w przypadku nietolerancji pokarmowej. Zrównoważone odżywianie i stosowanie naturalnych artykułów spożywczych obejmuje wiele alternatyw niezawierających soi.”


Koktajl białkowy bez soi przygotujesz z takich produktów jak 3K lub Shape Shake. Możesz też upiec chrupiący chleb białkowy, a między posiłkami przegryzać batony Protein Bar i suszone owoce Crunchy Fruits. Soi nie zawiera również białko Vegan Protein, które dostarcza cenne białko z grochu, ryżu, konopi i ziaren słonecznika.

CocoWhey odświeży cię po treningu i da ci prawdziwy zastrzyk protein, a masło orzechoweolej kokosowy bio powinny na stałe zagościć w twojej kuchni.

Nasze suplementy bez dodatku soi, takie jak kwasy omega-3, kreatyna czy L-glutamina, pomagają w osiąganiu większych sukcesów zarówno przed, jak i po treningu.

Soja jako taka nie jest niezdrowa – zawiera dużo białkanienasyconych kwasów tłuszczowych. U osób z chorą tarczycą może jednak niekorzystnie wpływać na gospodarkę hormonalną. Z aktualnych badań wynika, że w przypadku normalnej pracy tarczycy nie powinny występować żadne negatywne oddziaływania. Jeśli wydaje ci się, że soja ci nie służy, najlepiej skontaktować się z lekarzem.